11Apr

Semintele de chia in alimentatia copilului

Semintele de chia in alimentatia copilului.

Beneficii :

1. Semintele de chia sunt considerate miracolul mileniului;

2. Sunt bogate  in: proteine , acizi grasi omega-3, vitamine (A, B, E, D), fibre, antioxidanti si minerale (calciu, cupru, fier, fosfor, iod, magneziu, mangan, potasiu, sodiu, sulf, zinc);

3. Semintele acestea constituie o sursa buna de proteine (16 g in 100 g de seminte) care ajuta la formarea si la functionarea muschilor, dar si a organelor;

 

 

4. Semintele de chia, consumate zilnic, ajuta atat adultii, cat si copiii sa se bucure de un somn linistit , sa aiba mult mai multa energie, sa aiba o digestie buna, o piele sanatoasa si un par mai stralucitor;

5. Semintele de chia este un aliment foarte satios, ajuta la diminuarea procentului de colesterol rau din sange, la reglarea glicemiei.

6. Semințele de chia au un termen de valabilitate lung, putând fi păstrate cu ușurință pentru mai mulți ani (doi e ideal) într-un loc răcoros și uscat;

7. Semințele uscate de chia pot fi adăugate întregi sau pulverizate în smoothie-uri și sucuri, amestecate cu iaurt sau fulgi de ovăz, presărate în salate;

 

 

Ca sa puteti aprecia semintele de chia, trebuie sa stiti ca ele contin:

CALCIU, de 5 ori mai mult decat laptele integral;

MAGNEZIU, de 13 ori mai mult decat broccoli;

PROTEINE COMPLEXE, mai multe decat soia;

FIBRE, mai mult decat semintele de in si cerealele;

ANTIOXIDANTI, de 3 ori mau mult decat afinele;

ACIZI GRASI ESTENTIALI OMEGA 3 si 6, mai mult decat prezenti in semintele de in si somon;

POTASIU de 2 ori mai mult decat bananele;

FIER de 3 ori mai mult decat spanacul.

 

Aţi consumat vreodată seminţe de chia?

Aţi încerca să le includeţi în alimentaţia copilului?

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *